torstai 22. elokuuta 2013

PÖYTÄUNELMA

Oon aika varma, että sijotan osan mun ekasta palkasta pöytään. Oon myös aika varma, että se on hyvä juttu! Tässä muutama kuva, joissa on pöytä jonka mielellään ottaisin itelleni. Tuo paksu koivuvaneri näyttää mun silmään niin hyvältä, oih!
kuva täältä 
kuva täältä
kuva täältä
Asun tosiaan vielä kotikotona, joten pöydän tulis olla sen kokonen, että se toimis ensin kirjotuspöytänä omassa huoneessa ja tulevaisuudessa sitten ekan oman asunnon ruokapöytänä. Jaloiksi oon suunnitellut noita ikean lerberg -jalkoja, ne on tossa ekan pöydän kuvassa myös. Haluttais niin kovasti ottaa harmaana nuo jalat, mutta kyllästymisen pelko on sillon suurempi ku valkosten jalkojen kanssa. Toisaalta, nuo jalat maksaa 8e/kpl, joten harmaaseen kyllästyminen ei ehkä olis mikään maailmanloppu ;-)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti