sunnuntai 11. elokuuta 2013

ELOKUU ON MUN KUU

Elokuu on ihan mainio. Päivällä voi olla vielä tosi lämmintä ja kesästä, mutta illat alkaa jo pimeneen ja viileneen, ja auringonlaskut näyttää ihanilta! Mun syksyfiilistelyt on taas alkanu, teevarastot on täytetty [liian kanssa pärjää aina eikö?], kynttilöiden polttaminen alotettu ja tänsyksyn ehdoton lohturuokaresepti kehitetty. Leffa- ja kirjavarastoja oon myös vähän kartottanu ja toivon, että tänä syksynä ois aikaa ja jaksamista lukea kirjoja vähän enemmän ku parin viime vuoden aikana. Miks mulle käy aina niin, että tajuan tarvitsevani jonkun leffan ja niitä ei oo myynnissä enää missään? Viime vuonna näihin aikoihin yritin löytää the notebookia joka paikasta ja nyt vicky cristina barcelonaa... 
Koristelin kivan purkin valkosella merkkaustussilla. Oon kyllä jostain lukenu, että esim pilttipurkeissa ei sais polttaa kynttilää, mutta toivotaan että toi ei kuumene hirveenä!

Elokuussa mää ainakin katon syksyä viininpunasten lasien läpi, syyskuun lopussa viimestään haluaisin jo kesän takasin. Joten nyt fiilistellään tätä alkusyksyn parhautta :-)

2 kommenttia :