tiistai 1. lokakuuta 2013

SYKSYN ILOJA

Aamujen iloa on mutteripannukahvista tehty maitokahvi. Iltojen iloa puolestaan virkkaaminen, jonka oon alottanut erittäin monen vuoden tauon jälkeen. Eka tabletti on jo valmistunut ja sehän näyttää yllättävän hyvältä! Aloin jo suunnitella maton virkkaamista, musta tuntuu että nälkä kasvaa syödessä. Mitään kuvioita en tosiaan osaa virkata, mutta onneksi yksinkertasuus on kaunista!

Tuli tuosta kynttilänjalasta mieleen, että oon alkanu viime aikoina käymään kirppiksellä! Oon tehny kivoja löytöjä, parhaimpina mielessä on toi kynttilänjalka ja koko-sarjan leipälautaset. Yks ihana tuoli on jääny kummittelemaan aika pahasti mieleen kuten samoin yks teepannu, joilla oli molemmilla harmi vaan aika korkeet hinnat. Mutta aion jatkaa kirppiksillä kiertelyä, vaikkakin oon tähän mennessä käyny yleensä vaan yhdellä ja samalla melkeen aina. 

4 kommenttia :

  1. kiva tuo kahvipannu, mistähän tuollaisia löytää? :-)
    http://f0rtun3.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuo mun on joku ei-minkään-merkkinen ja se on ostettu halpa-hallista, mutta siitä huolimatta sillä tulee kelpo kahvia! :-)

      Poista
  2. Ihana kuva, jutut ja löytö! :) Itsekin tykkään kierrellä kirppareilla, vaikka onkin nyt jäänyt aika paljon vähemmälle.. Ja tuntuu, että alkavat muutenkin pikkuhiljaa häviämään kokonaan.. :/ Missä kirpparilla ruukaat käydä, kun etkös Oulussa asu kanssa?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :-) oon yleensä käyny limingantullissa siinä järkikirpparilla. paljekirppiksestä en oo niin paljoo tykänny, mutta oon sielläkin käyny muutaman kerran :-)

      Poista